Livrăm oriunde în lume
Cu toții știm utilitatea cărților de vizită, însă tu știi de ce este important să ai o carte de vizită premium?Tu ai pus accent pe cartea ta de vizită? Sau sunt cărți de vizită comune, ce sunt date uitării cu ușurință?
Noi suntem de părere că o carte de vizită te reprezintă în fața clienților și a colaboratorilor tăi, îți definește și personalitatea! Am adăugat un element unic, semnătura olografă digitală, și am conceput un design unic și minimalist, calitatea primează mereu. Orice carte de vizită conține de regulă: datele de contact, social media, logo-ul companiei tale, toate acestea imprimate pe un carton alb sau color, care de cele mai multe ori ajunge să fie aruncat la gunoi, deoarece nu e un produs de calitate.
Noi am observat necesitatea unui design unic și original, de impact, minimalist, de lux și 100% personalizat! Am creat cărți de vizită din carton colorat în masă de 300gr/mp sau 600 gr/mp, cu soft touch aplicat, peste care datele de contact si logo sunt cu folio iar elementul de unicitate este semnatura ta aplicata ca element de design.
Istoria cărților de vizită este interesantă, cartile de vizita au aparut in secolul XV, in China, iar scopul lor era acela de a-ti anunta vizita la cineva și erau trimise prin intermediul majordomului, care anunța vizita intr-un mod solemn. Erau scrise de mana, caligrafic si cuprindeau numele expeditorului si titlul acestuia. In general erau folosite în clasele superioare.
Au aparut si în Europa, mai exact in Franta, în vremea domniei Regelui Ludovic al XIV-lea, erau folosite ca si carti de comert, ele continând harta sau punctele comerciale.
Cărțile de vizită comerciale au apărut și in Anglia în secolul XVII, acestea 7XFW6USX avand forma unui material publicitar care conținea, o harta cu ajutorul careia clientii erau ghidati catre punctele comerciale.
Tot în secolului XVIII a apărut litografia și cărțile de vizită au început să fie tipărite color, chiar cu diferite imagini.Aînceput să crească popularitatea cărților de vizită comerciale, deoarece erau considerate ca fiind cea mai eficientă metodăde promovare.Acestea aveau un rol de mass-media din zilele noastre.
Secolul XIX a îmbunătățit tehnologia de printare, cărțile de vizită și-au schimbat forma. Ele au început să conținăinformații de contact relevante pentru companie sau persoana care deține cartea de vizită.
În anii 2000 imaginea cartilor de vizita a devenit mai inovativă și mai complexă. Azi, cărtile de vizită pot fi printate pe diverse materiale, pot avea forme diferite, pot fi realizate cu embos sau finisate prin lacuire, pot fi mate sau lucioase, cu folio și soft touch.
Totul depinde de creativitatea fiecaruia si de calitatea materialelor.
Afacerea ta merita sa aibă o carte de vizită bine pusă la punct.CLICK AICI